A világ első influenszer méhecskéje
Ez az apró teremtmény nem csak a saját szórakoztatására és a lájkok miatt pózolt, sokkal mélyebb oka van annak, hogy a nyilvánosság előtt élte az életét. B, a világ első influenszer méhecskéje a társaiért dolgozott minden egyes nap. Míg a kamera egyik oldalán a méhceleb pózolt addig a másik oldalon a Fondation de France környezetvédelmi csoport tevékenykedett, akik igazi luxus életet teremtettek a szerencsés méhecskének. És még az Insta fiókját is kezelik.
A világ talán legkisebb közösségi média sztárja jelenleg 248 ezer követővel rendelkezik az Instagram oldalán, ahol a bio-ban egyértelműen feltüntették az oldal kezelői, hogy miért érdemes követni a profilt. Minél több követője van B-nek, annál több méhet tudnak megmenteni – áll az Insta oldal fejlécén. A szervezet hatalmas erőbedobással dolgozik azon, hogy a méhek ne pusztulhassanak ki, hiszen tévhit, hogy csupán egy újabb állatfaj tűnne el az életünkből.
A világ első influenszer méhecskéje
Kép: @bee_nfluencer
A méhecske tipikus influenszer életet élt, beutazta a világot, majd közzétette az Instagram oldalán, hogy merre járt és mit csinált. A cégek pedig fizettek azért, ha a reklámozni kívánt termékük rákerülhetett valamelyik menő fotóra. B követőtábora napról napra nőtt, és elég különleges reklámarc volt ahhoz, hogy eredményt is hozzon. A mögöttes tartalom pedig igazán nemes ahhoz, hogy bármelyik cég beálljon mögé. Win-win! A reklámokból befolyó pénzt a metro.co.uk oldalán megjelent cikk szerint mind a méhek megmentésére költötte a szervezet, kiindulva a legalapvetőbb tevékenységekből, kutatásokból, amivel segíthetik a pöttömnyi teremtmények életben maradását.
Tovább olvasáshoz kattints a következő oldal gombra!