Egészséges ételek, amiket jobb, ha óvatosan fogyasztunk

Az elmúlt években különösen nagy divat lett ilyen-olyan diétákat követni az egészséges életmód jegyében, ami sokak számára mindenféle összetevők elhagyásával jár. Van, aki gluténmentesen, tejmentesen, vagy akár hús és egyéb állati eredetű étel bevitele nélkül éli a mindennapjait – és még sorolhatnánk, hiszen ezerféle diéta és elképzelés létezik az egészséges ételeket tekintve. Ez önmagában akár még jó irány is lehet, hiszen az egészséges életmód első lépése a tudatosság. Viszont valóban tisztában vagyunk azzal, hogy mitől számít egészségesnek egy étel? Sajnos korántsem biztos, hogy az általunk választott étrend – csak azért, mert minden női magazin és influenszer arról beszél – nekünk is megfelelő lesz. Cikkünkben olyan egészséges ételeket mutatunk be, amiket jobb, ha óvatosan fogyasztunk.

Zsírszegény (light) ételek

Kép: canva.com

Ha fogyás céljából diétázunk, akkor nagyon csábító lehet egyes ételek zsírszegény verziója, hiszen szinte már mindennek van: kaphatunk light sajtot, tejet, vajat és még a húsok között is találunk zsírszegény összeállítást. Azonban ezek az ételek tele vannak ízfokozókkal, azaz mesterséges anyagokkal, amivel többet ártunk a szervezetünknek, mintha a normál változatát vennénk le a boltok polcairól.

Tovább olvasáshoz kattints a következő oldal gombra!