Megéri offline marketinggel tervezni

Megéri offline marketinggel tervezni

Az offline marketing hatását sokan hajlamosak alulértékelni, mondván a modern világban, ahol a kütyüké, a képernyőké a főszerep, olyan mindegy, hogy offline terepen akad-e hirdetési felület vagy sem. Ám a felmérések ennek az elképzelésnek pontosan az ellenkezőjét igazolják. Még mindig nagy az igény a másfajta ingerekre, mert valóban szinte mindenki a telefonját, táblagépét bújja egész nap, ezért igazi élmény felpillantani, és egy látványos, szépen kivitelezett reklámtáblával találkozni.

offline marketing

Az offline marketing előnyei

Az offline marketing jó értelemben véve kikerülhetetlen. Elég csak a reklámtáblákra gondolni: képtelenség nem rájuk pillantani, esélytelen nem meglátni mindazt, amit a hirdető üzenni szeretne. Ráadásul a célirányos kutatások külön foglalkoztak ezzel a kérdéskörrel, és arra jutottak, hogy az offline módszerek az emberek szemében egyet jelentenek a hitelességgel. Ezen kívül arról a célcsoportról sem ildomos megfeledkezni, melynek a tagjai főként korukból adódóan kategorikusan elzárkóznak az online léttől, ezért hozzájuk ténylegesen csak az offline marketing eszközeivel lehet eljutni.

Ami a hatékonyság mérését illeti, kétségtelenül nem egyszerű feladat utólagosan megvizsgálni, analizálni azt, hogy az adott módszer bevált-e, és ha igen, akkor mennyire. Ellenben a vásárlói visszajelzések bőven elegendőek, különösen egy szemrevaló reklámtábla esetén, ami a www.afonyareklam.hu műhelyében készült. A szép, részletgazdag, aprólékos, ugyanakkor tartós, stramm, masszív, minőségi kivitel borítékolja a hosszú távú helytállást, és természetesen az elégedettséget.

A reklámtábla testre szabható?

Igen, ettől válik egyedivé, különlegessé, megismételhetetlenné. Ettől léphet elő cégérré, egy olyan jelképpé, aminek a jelentése egyértelműen az üzlethez kapcsolódik. Ez az az úgynevezett árukapcsolás! Ami többnyire nagyon gyorsan megtörténik, és ha már a külső formához a vállalat képe társul, akkor teljes a siker. Úgyhogy hiába a modernitás, hiába tűnik úgy, hogy az online világ térhódítása megállíthatatlan az offline marketing terepe még mindig kiaknázásra vár!

 

További cikkek:

HIDD EL, TÉGED IS FOGNAK MÉG JÓL SZERETNI!

HOSSZÚ, DÚS SZEMPILLÁK, MINT A SZÉPSÉG, ÉS NŐIESSÉG SZIMBÓLUMA

STRESSZOLDÁS TIBETI HANGTÁLAKKAL TERMÉSZETESEN

5 AJÁNDÉK, AMINEK MINDEN GYEREK BÁRMIKOR ÖRÜL

 

A hét témái

A besúgó: a sorozat, amiről újabban mindenki beszél

A besúgó: a sorozat, amiről újabban mindenki beszél – vajon hány évesek valójában a szereplők? Idén tavasszal újabb magyar HBO sorozat látott napvilágot. Régen volt erre példa, így azok is előfizettek a szolgáltatásra, akiket egyébként nem mozgat meg, hogy mit ad az...

16 nő, akik megmutatták, hogy nem kizárólag a tökéletes lehet gyönyörű

Lehet gyönyörű: Évekkel ezelőtt csupán a meghatározott paraméterekkel lehetett valaki modell. Ami igencsak leszűkítette a jelöltek …

21 legszebb magyar férfi

Bár sok nő nem vallja be, de mindenki tud legalább egy olyan színészt, énekest, sportolót, stb-t mondani, aki megdobogtatja a szívét. Ez egyáltalán nem ciki, hiszen nem csak tinédzserként rajonghatunk, ez felnőttkorban is megengedett. Bár egy bizonyos életkor fölött már kevésbé mutatjuk ki: nem ragasztjuk tele a kedvenc sztárunk képével a szobánkat, és nem ő a telefonunk háttere, de attól még kedveljük. Gyakori, hogy a lányok a rajongott pasihoz alakítják a férfi ideáljukat is és ha hiszünk a vonzás törvényében még az sem kizárt, hogy az imádott pasi egyszer szembejön valamelyik belvárosi kis utcában.

Dizon Home – a modern otthonok szakértője

Dizon Home – a modern otthonok szakértője Magyarország legújabb lakásberendezési webáruháza nem aprózza el a jó ötleteket, életre, na meg persze lakásba való tippeket. A lakástextíliák kiválasztása a válogatott prémiumminőségű kínálatból egyszerűen nagyszerű feladat,...