Megéri offline marketinggel tervezni

Megéri offline marketinggel tervezni

Az offline marketing hatását sokan hajlamosak alulértékelni, mondván a modern világban, ahol a kütyüké, a képernyőké a főszerep, olyan mindegy, hogy offline terepen akad-e hirdetési felület vagy sem. Ám a felmérések ennek az elképzelésnek pontosan az ellenkezőjét igazolják. Még mindig nagy az igény a másfajta ingerekre, mert valóban szinte mindenki a telefonját, táblagépét bújja egész nap, ezért igazi élmény felpillantani, és egy látványos, szépen kivitelezett reklámtáblával találkozni.

offline marketing

Az offline marketing előnyei

Az offline marketing jó értelemben véve kikerülhetetlen. Elég csak a reklámtáblákra gondolni: képtelenség nem rájuk pillantani, esélytelen nem meglátni mindazt, amit a hirdető üzenni szeretne. Ráadásul a célirányos kutatások külön foglalkoztak ezzel a kérdéskörrel, és arra jutottak, hogy az offline módszerek az emberek szemében egyet jelentenek a hitelességgel. Ezen kívül arról a célcsoportról sem ildomos megfeledkezni, melynek a tagjai főként korukból adódóan kategorikusan elzárkóznak az online léttől, ezért hozzájuk ténylegesen csak az offline marketing eszközeivel lehet eljutni.

Ami a hatékonyság mérését illeti, kétségtelenül nem egyszerű feladat utólagosan megvizsgálni, analizálni azt, hogy az adott módszer bevált-e, és ha igen, akkor mennyire. Ellenben a vásárlói visszajelzések bőven elegendőek, különösen egy szemrevaló reklámtábla esetén, ami a www.afonyareklam.hu műhelyében készült. A szép, részletgazdag, aprólékos, ugyanakkor tartós, stramm, masszív, minőségi kivitel borítékolja a hosszú távú helytállást, és természetesen az elégedettséget.

A reklámtábla testre szabható?

Igen, ettől válik egyedivé, különlegessé, megismételhetetlenné. Ettől léphet elő cégérré, egy olyan jelképpé, aminek a jelentése egyértelműen az üzlethez kapcsolódik. Ez az az úgynevezett árukapcsolás! Ami többnyire nagyon gyorsan megtörténik, és ha már a külső formához a vállalat képe társul, akkor teljes a siker. Úgyhogy hiába a modernitás, hiába tűnik úgy, hogy az online világ térhódítása megállíthatatlan az offline marketing terepe még mindig kiaknázásra vár!

 

További cikkek:

HIDD EL, TÉGED IS FOGNAK MÉG JÓL SZERETNI!

HOSSZÚ, DÚS SZEMPILLÁK, MINT A SZÉPSÉG, ÉS NŐIESSÉG SZIMBÓLUMA

STRESSZOLDÁS TIBETI HANGTÁLAKKAL TERMÉSZETESEN

5 AJÁNDÉK, AMINEK MINDEN GYEREK BÁRMIKOR ÖRÜL

 

A hét témái

Juharszirup, az egészséges cukorpótló

  Juharszirup, az egészséges cukorpótló   Manapság már senki számára nem újdonság, hogy a hagyományos fehér cukor rendszeres fogyasztása nagy mennyiségben nem egészséges. Teljesen elkerülni szinte lehetetlen, hiszen majdnem minden ételben jelen van. (Még...

Glamour-, Erotikus- Budoir fotózás – miért lehet jó Neked?

Glamour-, Erotikus- Budoir fotózás - miért lehet jó Neked?   Mit jelent a glamour, a budoir vagy az erotikus fotózás? Mit adhatnak az ilyen gyönyörű képek egy nőnek? Mi a különbség, mitől szépek ezek a fotók? Minden nőnek elemi igénye, hogy szépnek, szexinek...

Trendi lakás színek minden évszakra

Trendi lakás színek, amelyekkel az év bármely részében feldobhatjuk az otthonunkat Otthonunk szerethetősége felértékelődött az elmúlt néhány évben. Még otthon voltunk a korona-vírus okozta felfordulás miatt bezárva legtöbbünknek megfordult a fejében egy laza...

Sztárok, akik szemtelenül fiatalon házasodtak

Sztárok, akik szemtelenül fiatalon házasodtak A tinikort sokkal inkább jellemzi a dolgozatoktól való rettegés, a bulikra való készülés, mint, hogy oltárhoz álljon az ember fia vagy éppen lánya. Persze ez nem mindenkire igaz, előfordulhat, hogy olyan szerencsések...