Megéri offline marketinggel tervezni
Az offline marketing hatását sokan hajlamosak alulértékelni, mondván a modern világban, ahol a kütyüké, a képernyőké a főszerep, olyan mindegy, hogy offline terepen akad-e hirdetési felület vagy sem. Ám a felmérések ennek az elképzelésnek pontosan az ellenkezőjét igazolják. Még mindig nagy az igény a másfajta ingerekre, mert valóban szinte mindenki a telefonját, táblagépét bújja egész nap, ezért igazi élmény felpillantani, és egy látványos, szépen kivitelezett reklámtáblával találkozni.
Az offline marketing előnyei
Az offline marketing jó értelemben véve kikerülhetetlen. Elég csak a reklámtáblákra gondolni: képtelenség nem rájuk pillantani, esélytelen nem meglátni mindazt, amit a hirdető üzenni szeretne. Ráadásul a célirányos kutatások külön foglalkoztak ezzel a kérdéskörrel, és arra jutottak, hogy az offline módszerek az emberek szemében egyet jelentenek a hitelességgel. Ezen kívül arról a célcsoportról sem ildomos megfeledkezni, melynek a tagjai főként korukból adódóan kategorikusan elzárkóznak az online léttől, ezért hozzájuk ténylegesen csak az offline marketing eszközeivel lehet eljutni.
Ami a hatékonyság mérését illeti, kétségtelenül nem egyszerű feladat utólagosan megvizsgálni, analizálni azt, hogy az adott módszer bevált-e, és ha igen, akkor mennyire. Ellenben a vásárlói visszajelzések bőven elegendőek, különösen egy szemrevaló reklámtábla esetén, ami a www.afonyareklam.hu műhelyében készült. A szép, részletgazdag, aprólékos, ugyanakkor tartós, stramm, masszív, minőségi kivitel borítékolja a hosszú távú helytállást, és természetesen az elégedettséget.
A reklámtábla testre szabható?
Igen, ettől válik egyedivé, különlegessé, megismételhetetlenné. Ettől léphet elő cégérré, egy olyan jelképpé, aminek a jelentése egyértelműen az üzlethez kapcsolódik. Ez az az úgynevezett árukapcsolás! Ami többnyire nagyon gyorsan megtörténik, és ha már a külső formához a vállalat képe társul, akkor teljes a siker. Úgyhogy hiába a modernitás, hiába tűnik úgy, hogy az online világ térhódítása megállíthatatlan az offline marketing terepe még mindig kiaknázásra vár!
További cikkek:
HIDD EL, TÉGED IS FOGNAK MÉG JÓL SZERETNI!
HOSSZÚ, DÚS SZEMPILLÁK, MINT A SZÉPSÉG, ÉS NŐIESSÉG SZIMBÓLUMA
STRESSZOLDÁS TIBETI HANGTÁLAKKAL TERMÉSZETESEN
5 AJÁNDÉK, AMINEK MINDEN GYEREK BÁRMIKOR ÖRÜL