Megéri offline marketinggel tervezni

Megéri offline marketinggel tervezni

Az offline marketing hatását sokan hajlamosak alulértékelni, mondván a modern világban, ahol a kütyüké, a képernyőké a főszerep, olyan mindegy, hogy offline terepen akad-e hirdetési felület vagy sem. Ám a felmérések ennek az elképzelésnek pontosan az ellenkezőjét igazolják. Még mindig nagy az igény a másfajta ingerekre, mert valóban szinte mindenki a telefonját, táblagépét bújja egész nap, ezért igazi élmény felpillantani, és egy látványos, szépen kivitelezett reklámtáblával találkozni.

offline marketing

Az offline marketing előnyei

Az offline marketing jó értelemben véve kikerülhetetlen. Elég csak a reklámtáblákra gondolni: képtelenség nem rájuk pillantani, esélytelen nem meglátni mindazt, amit a hirdető üzenni szeretne. Ráadásul a célirányos kutatások külön foglalkoztak ezzel a kérdéskörrel, és arra jutottak, hogy az offline módszerek az emberek szemében egyet jelentenek a hitelességgel. Ezen kívül arról a célcsoportról sem ildomos megfeledkezni, melynek a tagjai főként korukból adódóan kategorikusan elzárkóznak az online léttől, ezért hozzájuk ténylegesen csak az offline marketing eszközeivel lehet eljutni.

Ami a hatékonyság mérését illeti, kétségtelenül nem egyszerű feladat utólagosan megvizsgálni, analizálni azt, hogy az adott módszer bevált-e, és ha igen, akkor mennyire. Ellenben a vásárlói visszajelzések bőven elegendőek, különösen egy szemrevaló reklámtábla esetén, ami a www.afonyareklam.hu műhelyében készült. A szép, részletgazdag, aprólékos, ugyanakkor tartós, stramm, masszív, minőségi kivitel borítékolja a hosszú távú helytállást, és természetesen az elégedettséget.

A reklámtábla testre szabható?

Igen, ettől válik egyedivé, különlegessé, megismételhetetlenné. Ettől léphet elő cégérré, egy olyan jelképpé, aminek a jelentése egyértelműen az üzlethez kapcsolódik. Ez az az úgynevezett árukapcsolás! Ami többnyire nagyon gyorsan megtörténik, és ha már a külső formához a vállalat képe társul, akkor teljes a siker. Úgyhogy hiába a modernitás, hiába tűnik úgy, hogy az online világ térhódítása megállíthatatlan az offline marketing terepe még mindig kiaknázásra vár!

 

További cikkek:

HIDD EL, TÉGED IS FOGNAK MÉG JÓL SZERETNI!

HOSSZÚ, DÚS SZEMPILLÁK, MINT A SZÉPSÉG, ÉS NŐIESSÉG SZIMBÓLUMA

STRESSZOLDÁS TIBETI HANGTÁLAKKAL TERMÉSZETESEN

5 AJÁNDÉK, AMINEK MINDEN GYEREK BÁRMIKOR ÖRÜL

 

A hét témái

15 érdekes tény a világból

15 érdekes tény a világból 15 érdekes tény a világból: A következő kis cikkünk, olyan tényeket sorol fel amik nélkül lehet ugyan élni, azonban kétségkívül színt visznek hétköznapjainkba és érdekesebbé teszik  a világról alkotott képünket.   1.   2. 3.  ...

Csak heti 20 perc? Ezt teszi a bőröddel ennyi idő alatt a szolárium

Csak heti 20 perc? Ezt teszi a bőröddel ennyi idő alatt a szolárium A mesterséges barnulásnak éppúgy vannak rajongói, mint ellenségei. Sokan esküsnek rá és a rendszeresen járnak szoláriumba, de rengetegen soha be nem tennék a lábukat egy szoláriumgépekkel teli...

Miért éri meg turkálókban vásárolni? Mutatjuk [16 kép]

Miért éri meg turkálókban vásárolni? Mutatjuk [16 kép] Persze mindenki szereti az új dolgokat, de olykor sokkal nagyobb kincsekre lelhetünk egy-egy turkálóban, ahová ugyan mások már nem használt holmijai kerülnek, ennek ellenére mégis sokszor szinte teljesen új, akár...

18 odaadó apa, aki bármire képes lenne a gyerekéért

18 odaadó apa, aki bármire képes lenne a gyerekéért Az apák teljesen másként működnek, mint az édesanyák. Sok esetben ők képviselik a szigort, a rendet a családban, azonban a gyerekükért mindent megtennének. Tévedés, hogy apa és lánya, vagy apa és fia között nem...