Sikeres fogyókúra? 10+1 apró trükk, ami hasznodra lehet

Teljesen normális, hogy az ünnepeket alatt felcsúszott egy-két kiló plusz, és az is, hogy minél előbb meg akarsz tőle szabadulni. Ha tényleg csak az ünnepi túlevés miatt érzed magad súlyosabbnak a szokottnál, akkor nem feltétlenül kell drasztikus változtatásokat eszközölni az életmódodban, elegendő egy villámdiéta is ahhoz, hogy formába lendülj. Viszont, ha az év végi „nagy zabálás” előtti súlyoddal sem voltál már megelégedve, akkor itt az ideje átgondolni egy komolyabb életmódváltást. Hoztunk 10+1 olyan tippet, ami biztosan segít az év elejére beiktatott fogyókúra alatt.

Biztos, hogy éhes vagy?

Kép: canva.com

Ha ebéd után két-három órán belül rád tör az éhség, ne ess neki rögtön a nasis zacskónak, inkább várj 10 percet és közben gondold át, hogy valóban éhes vagy-e. Elképzelhető, hogy csak az unalom szórakozik veled, és az sem ritka, hogy a szomjúság álcázza magát éhségérzetnek. Igyál egy nagy pohár vizet, vegyél egy mély lélegzetet és ha még mindig éhesnek érzed magad, akkor egyél meg egy almát vagy rágcsálj el egy-két répát.

Tovább olvasáshoz kattints a következő oldal gombra!