5 tipp, hogy többé ne legyen probléma a koránkelés

Imádsz akár délig is aludni? Viszont zavar, hogy elmegy a nap mire felkelsz? A koránkelés tanulható. Mint oly sok minden ez is leginkább fejben dől el, így, ha tudatosan állunk a mindennapokhoz, néhány egyszerű lépéssel átállíthatjuk az agyunkat és hamar azon kapjuk magunkat, hogy már nem is jelent akkora gondot a koránkelés, mint az elhatározás előtt. Ha legalább kilenc óra előtt kikelsz az ágyból, észre fogod venni, hogy mennyivel több időd marad a napi teendőkre. Ha mégis éjszakába nyúlik a napod az pedig sokkal inkább a saját döntésed lesz, mint a feladataid nyomása.

5 módszer, amivel könnyebbé teheted a reggeleket, és nem lesz gond többé a koránkelés

A reggelben rejlő lehetőségek

Kép: canva.com

Gondolj csak bele, hogy ébredés után nem kell rögtön rohannod, van időd kávézni, teázni, esetleg egy tápláló reggelit is összedobni. Ha tudsz nyerni 1-2 órát reggelente az már elég arra, hogy felkészítsd a tested és a lelked a napindításra és nem kell egyből a teendők közepébe vetned magad. Sokkal könnyebben indul a nap, ha van időd magadra. Haladj nyugodtan kis lépésekben. Először kelj egy órával előbb, ekkor lesz időd a nyugodt kávéra és reggelire, majd kelj két órával előbb, így már futni vagy edzeni is el tudsz menni. Ugye mennyivel szebb napindítás mintha a lépcsőfordulóban kapod be a fél müzli szeletedet miközben azon rágódsz, hogy megint megcsúsztál a napoddal?

Tovább olvasáshoz kattints a következő oldal gombra!